.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70درصد كارگران مازندراني قرارداد موقت دارند
دبير اجرايي خانه كارگر مازندران اعلام كرد: در حال حاضر 70درصد كارگران استان مازندران به شكل قرارداد موقت مشغول به كار هستند.
نصرا... دريابيگي افزود: اين موضوع موجب شده است تا كارگران به دليل عدم نظارت كافي اداره كار و امور اجتماعي حتي به قرارداد سفيد امضا رضايت دهند كه به اين صورت كارفرمايان از پرداخت حداقل دستمزد ماهانه نيز خودداري مي كنند.
وي با اشاره به وضعيت مسكن كارگران در مازندران اظهار داشت: درحال حاضر 37درصد كارگران در مازندران مسكن ندارند و اين درحالي است كه بيشتر آنان حداقل حقوق و مزايا را دريافت مي كنند كه افزايش مبلغ تسهيلات بانكي نظير وامهاي قرض الحسنه، وديعه مسكن، وام دانشجويي و وام ضروري بازنشستگان براي بيمه شدگان و بازنشستگان خدمت بزرگي به كارگران است.
نماينده كارگران كشور در شوراي عالي كار كشور بالا بودن سود بانكي، تك نرخي شدن واردات و قاچاق بي رويه كالا را از جمله دلايل اصلي غير رقابتي كردن توليد در ايران عنوان و اضافه كرد: مشكل كارآفرينان مربوط به قانون تأمين اجتماعي، قانون كار و حتي دستمزد كارگران نيست و نبايد به اين بهانه بر صندوق تأمين اجتماعي فشار وارد كرد.
دريابيگي با اشاره به رأي ديوان عدالت اداري درخصوص قراردادهاي موقت كار و خارج شدن قاليبافان زير 5 نفر از شمول قانون كار خاطر نشان كرد: اين قانون، پشتيباني از كارگران را به حداقل رساند.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.32 seconds.